paker.co.uk

Paker.co.uk - Sklep, forum, porady
Suplementy i odżywki - Anglia, Szkocja, Walia, Irlandia

Powrót do sklepuPowrót do sklepu  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  FAQFAQ

 Mapa GoogleMapa Google  Twój wirtualny trenerWirtualny trener  Twój wirtualny dietetykWirtualny Dietetyk  Twój wirtualny dietetykPrzelicznik miar
Witaj Nieznajomy,
Zapraszamy Cię do dołączenia do pakerowej grupy na Facebooku!

Nie wyświetlaj mi więcej widgetu

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc trening
Autor Wiadomość
koniu1982 
Moderator

Pomógł: 367 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 14666
Skąd: uk.

Grupy:
Paker Team
Paker Friends


Wysłany: 2014-03-03, 19:35   

W wirtualnym trenerze na gorze strony masz kilka planow.
_________________
Jedyną metoda zbliżenia się do doskonałości jest doświadczenie.
 
     
kamileq 
Moderator
PracownikPaker.co.uk


Poland

Pomógł: 83 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 4324
Skąd: Poznań

Wysłany: 2014-03-03, 22:35   

karlitto napisał/a:
a macie jakiś plan np pon Klata + Barki , wtr Biceps + Triceps srd areoby , czwartek plecy , czy jakies takie dobre połączenie bo jednak wole pracować nad 2 partiami na normalnych cwiczeniach bo jakis staż mam na siłowni umiem poprawnie wykonywać wiele ćwiczen ale narazie nie mam siły strasznie spadłem , z czasem to przyjdzie wiem wiem ale chodzi tylko o jakis odpowiedni plan jak narazie ,

Czy próbowałeś kiedyś FBW?
 
     
karlitto 

Wiek: 26
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 67
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-03-05, 06:43   

próbowałem fbw ale jednak mysle ze wole cwiczyć poszczególne partie mięśniowe chodze na basen na silowni i ten mój bark coraz lepiej pracuje wiec mogę się wziąść za ostrzejszy trening chociaż troche , do tego kupilem sb troche odżywek , mam bcca , białko hi-teca 80 , spalacz a
mix hardcore thermo core professional.
 
     
kamileq 
Moderator
PracownikPaker.co.uk


Poland

Pomógł: 83 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 4324
Skąd: Poznań

Wysłany: 2014-03-05, 07:10   

karlitto napisał/a:
próbowałem fbw ale jednak mysle ze wole cwiczyć poszczególne partie mięśniowe chodze na basen na silowni i ten mój bark coraz lepiej pracuje wiec mogę się wziąść za ostrzejszy trening chociaż troche , do tego kupilem sb troche odżywek , mam bcca , białko hi-teca 80 , spalacz a
mix hardcore thermo core professional.

Oczywiscie, split bedzie tez dobrym wyborem. Po prostu, trzeba dawac z siebie 100%. Wiez wszystko jak brac?:-)
 
     
karlitto 

Wiek: 26
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 67
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-03-07, 05:23   

Tak tak wiem jak brać znaczy bialko 3 razy dziennie pije 1posilek z bialkiem owsianka , potem po treningu i na wieczór , spalacz biore 30 min przed treningiem i przed głównym posilkiem czyli okolo 13 , bcca biore 30min przed i po treningu . Wszystko okej ;) wiem wiem daje z sb wsszystko az mnie tak zalewa potem ze szok ;) mysle ze bedzie okej , tylko kminie ile cwiczen dobrac do jednej partii mięśniowej ? I np Robic PON KLATA + BARTKI , WTR BICEPS + TRICEPS , ŚRD AREOBY + INTERWAŁY , CZW PLECY + NOGI , PIĄTEK INTERWAŁY + AREOBY , NIEDZ/SOB to samo co piatek , areoby robie codziennie i interwały. po kazdym treningu silowym okolo 30 min rowerka , 10min bieżni i na silowni sa takei schody taka maszyna i na niej wykonuje 24 min interwałów . Do tego po treningu na basen poplywac 20minutek. Staram sie prowadzić dosyć aktywny tryb zycia od rana bo pozniej troche mam zawalony i siedze wiecej w miejscu . pozdrawiam
 
     
kamileq 
Moderator
PracownikPaker.co.uk


Poland

Pomógł: 83 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 4324
Skąd: Poznań

Wysłany: 2014-03-07, 07:14   

Ten rozklad dni jest tragiczny. Zrób:
1. nogi
2. klatka+barki
3. interwaly
4. plecy
5. biceps + triceps
 
     
karlitto 

Wiek: 26
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 67
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-03-08, 05:49   

a po ile ćwiczeń robić na jedną partie i po ile powtórzeń i jaka seria ma byc po 12 czy 15?
 
     
koniu1982 
Moderator

Pomógł: 367 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 14666
Skąd: uk.

Grupy:
Paker Team
Paker Friends


Wysłany: 2014-03-09, 11:51   

Na duze partie rob po 4 serie robocze w zakresie 8-12.Na male po 3 w zakresie 10-15
_________________
Jedyną metoda zbliżenia się do doskonałości jest doświadczenie.
 
     
kamileq 
Moderator
PracownikPaker.co.uk


Poland

Pomógł: 83 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 4324
Skąd: Poznań

Wysłany: 2014-03-10, 07:49   

W ciężkich ćwiczeniach wielostawowych możesz zejść nawet do 8 ruchów.
 
     
karlitto 

Wiek: 26
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 67
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2014-03-10, 16:55   

OK dzieki wszystko idzie juz mi okej ;D poozdrawiam i dzieki za pomoc ! :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
www.paker.co.uk