paker.co.uk

Paker.co.uk - Sklep, forum, porady
Suplementy i odżywki - Anglia, Szkocja, Walia, Irlandia

Powrót do sklepuPowrót do sklepu  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  FAQFAQ

Mapa GoogleMapa Google  Twój wirtualny trenerWirtualny trener  Twój wirtualny dietetykWirtualny Dietetyk  Twój wirtualny dietetykPrzelicznik miar

Poprzedni temat «» Następny temat
Szukam książek o kulturystyce i diecie
Autor Wiadomość
Technik 

Wysłany: 2008-10-12, 19:10   Szukam książek o kulturystyce i diecie

Jestem zupełnym nowicjuszem w kulturystyce i szukam informacji na ten temat. Do siłowni chodzę regularnie już od dłuższego czasu ale jak do tej pory nie traktowałem tego poważnie, było to tylko dla zdrowia. Teraz chcę porządnie się za to wziąć i urzeźbić ciało.
Chcę zacząć od przeczytania jakichś dobrych książek o kulturystyce i diecie ale nie mogę nigdzie ich tu w UK znaleźć (polsko języczne). Wie ktoś gdzie mogę je dostać - jakiś sklep internetowy, a może ktoś z Was ma do sprzedania?
Z góry dziękuję.

abyss 
Moderator

Wales

Grupy:
Paker Team

Wysłany: 2008-10-12, 21:43   

Z pewnoscia w kazdej wiekszej ksiegarni w polsce beda cos mieli na ten temat, i to w dodatku po polsku :P

A tak na powaznie to jest sporo ksiegarni internetowych ktore sprzedaja wysylkowo takie ksiazki, wystarczy ze poszukasz w google. Ale tego czy wysylaja na wyspy nie wiem bo nigdy sie tym nie interesowalem.

Ogolnie to podoba mi sie rozsadne podejscie :)

P.S. Sprawdz skrzynke odbiorcza wiadomosci.

Technik 

Wysłany: 2008-10-13, 08:59   

Poszukam jeszcze w necie, póki co znalazłem 2 sklepy w Polsce które wysyłają za granicę ale wolę coś na miejscu bo wiem że są problemy z zagubionymi przesyłkami z Poczty Polskiej, no i trzeba czekać na przesyłkę (jeśli już dojdzie).
Moja druga opcja jak nie znajdę nic w UK to poproszę brata w Polsce żeby pochodził po księgarniach, nakupił książek i mi je wysłał.

abyss 
Moderator

Wales

Grupy:
Paker Team